Activitats realitzades

Puigsallança

26 de maig / 2024 / Sant Aniol de Finestres

De bon matí vam fer via cap al Puigsallança, el cim més alt de la Serra de Finestres. Sortint de Sant Aniol, vam resseguir els cingles de Costabella, vam esmorzar al Faig Rodó i vam gaudir de les magnífiques vistes de Santa Pau, la Garrotxa i el Pirineu, des del cim del Puigsallança. A l'església de Santa Maria de Finestres, vam endur-nos una bona sorpresa: vam coincidir amb l'aplec del Roser i vam poder visitar el santuari dins. Des d'allà, vam fer un puja-i-baixa al Castell de Finestres per tornar, ja, cap a Sant Aniol.

I Vertical Santa Bàrbara

12 de maig / 2024 / Anglès

Aprofitant l'aplec de Santa Bàrbara, el grup excursionista hem organitzat una cursa vertical. Es pot dir que ha estat tot un èxit. Aproximadament unes 50 persones han superat 5km i 700+ de desnivell per poder fer cim i gaudir d'una diada festiva i d'un molt bon ambient. Volem donar les gràcies a les altres entitats col·laboradores (els Amics de Santa Bàrbara, la Trama i el Cau) per aquest dia tan esplèndiD. Us deixem aquí també la classificació de la cursa i el link on es penjaran les fotografies que s'han fet durant la cursa.

Pujada a Puigdefrou!

1 de maig (Aplec de Puigdefrou) / 2024 / La Cellera de Ter

Per celebrar l’Aplec de Puigdefrou (organitzat pel Centre Cultural), el Grup Excursionista hem tirat endavant un recorregut alternatiu per pujar a la creu (tot i la previsió inicial de pluja). Amb aquesta ruta, hem passat per racons no tant concorreguts d’aquesta muntanya, descobrint així un trosset més del Plantadís. S'ha començat a la Font del Bassi, passant per la Pedra de l’Unça, el Planot, i la Font de Can Nofre. També hem descobert antigues masies i les seves històries, com el Moré, l'Eugasser o Can Serra.

Sopar Popular Festes del Roser

28 d'abril / 2024 / La Cellera de Ter

El GE Ter-Guilleries hem organitzat el tradicional Sopar Popular de les Festes del Roser 2024. Després de l'actuació de l'Orquestra Selvatana hem servit el sopar a unes 100 persones per tancar l'última nit de Festa Major!  Volem agrair especialment al Jovent Calabutí l'ajuda i organització del Bingo Musical i al Centre Cultural la seva col·laboració.

Escalabirres

27 d'abril / 2024 / La Cellera de Ter

La tarda de dissabte de les Festes del Roser de la Cellera hem organitzat "l'Escalabirres". Una primera edició que sembla que ha vingut per quedar-se! Gràcies a tots els participants (grans i petits) i enhorabona als nostres primers guanyadors i finalistes!

Sortida inaugural

7 d'abril / 2024 / Anglès

Més de 100 persones han assistit a la convocatòria de la sortida inaugural del nou Grup Excursionista Ter-Guilleries.  No podem estar més contents i contentes de la resposta. Amb aquesta caminada popular pels volts dels nostres pobles i el posterior vermut musical amb The Toot hem donat el tret de sortida al Grup Excursionista amb un èxit rotund. Les taules d'inscripcions han tret fum. Comencem!

Stage Equip Motor

Setmana Santa /  2024 / Pirineu Aragonès

Encara amb el bon gust de boca després de la presentació a la Cellera, el grup motor del GE Ter Guilleries ens n’hem anat de stage. Hem aprofitat per lligar bé la primera sortida i hem posat fil a l’agulla per preparar les activitats d’aquest curs!

I com no podia ser d’altra manera, també hem aprofitat per fer una mica de muntanya i gaudir dels Pirineus!

Presentació de l'entitat

22 de març /  2024 / La Cellera de Ter

Presentació del nou Grup Excursionista Ter-Guilleries al Teatre del Centre Cultural de la Cellera de Ter. Amb moltes ganes d'aquest moment, el grup motor ha presentat l'entitat i s'ha comptat amb la participació d'en Ramon Estiu, en Carles Figueres, el GEA Esquelles i el CE Farners per compartir reflexions i impressions de la necessitat dels grups excursionistes. L'acte s'ha finalitzat amb un sopar-botifarrada!